PROJEK DUIT 2020

Selama ni kita guna produk telco, beli topup / bayar bil. Tau tak orang yang daftarkan kita tu dapat INCOME berganda. Sekarang giliran kita pulak buat duit. Tak susah mana pun. Rugi tau kalau tak ambik peluang ni sekarang. Bahan semua diberi. Hanya perlu promote je ikut step by step yang diajar. Nak tau macam […]

JIMATKAN KOS

Tidak dinafikan internet dah jadi satu keperluan pada zaman sekarang. Kenapa keperluan? Sebab semua orang menggunakannya setiap masa. Ada banyak tawaran pakej internet murah yang ditawarkan oleh syarikat telco. Sebagai pengguna, pilihlah pakej internet yang anda mampu bayar komitmen setiap bulan tanpa ada tunggakan. Jika setiap bulan ada tunggakan bermakna anda belum mampu nak pakai […]

PELUANG BUAT DUIT

Apabila kos sara hidup semakin tinggi dan gaji kita tak mampu lagi nak menampung keperluan bulanan, apa sepatutnya kita perlu buat? Jawapannya – tambah side income. Ya. Tambah side income. Tetapi tak ramai yang berminat nak tambah side income atas pelbagai faktor alasan. Malah ramai yang berharap agar kerajaan pulak yang bantu. Kalau diri tu […]

IMPIAN SETIAP ORANG

Setiap orang mempunyai impian. Tak kira impian tu khusus kepada apa pun, setiap orang pasti ada impian. Impian yang logik akal, biasanya akan mudah dicapai. Impian yang tak masuk akal biasanya akan jadi angan-angan. Impian yang kedengaran pelik tapi ada sesetengah orang mampu merealisasikannya. Ini kerana hasil usaha keras mereka untuk mencapainya. Tidak bagi sesetengah […]