PREPAID TAK BAGUS?

Bila tengok ada yang guna prepaid dan sanggup berhabis sampai RM60, RM70, RM100, RM200 sebulan, timbul rasa nak bantu. Barangkali pengguna prepaid ni tak nampak ada promosi pakej postpaid yang murah sekarang ni. Atau ada yang takut-takut nak guna postpaid sebab dimomokkan dengan cerita-cerita yang tak best tentang postpaid?.. Kesiannya. Kebanyakan pelanggan yang daftar dengan […]

NAMA BLACKLIST?

Pernah tak korang hadapi kesukaran nak langgan pakej postpaid sebab nama dah blacklist? Mesti leceh kan guna prepaid sebab nak kena selalu topup je. Bukan guna prepaid tu tak bagus. Tapi sebab kos penggunaan bulanan tu menyamai atau melebihi penggunaan kos postpaid, lebih baik langgan pakej postpaid kan? Kalau korang jarang guna telefon untuk urusan […]

POSTPAID JIMAT

=======================SIAPA ADA MASALAH NI======================= ? Coverage telco lemau, lembab…? Asyik kena topup tiap minggu, banyak duit abis.? Dah topup selalu kredit kena telan, tak perasan ke?? Data internet tak cukup. Nak beli data mahal plak.? Nak tukar prepaid ke postpaid tak lepas. Ada blacklist. Meh saya bantu selesaikan. Guna je pakej redONE postpaid 😕 Pakej dengan rangkaian paling luas.? Lebih 1 JUTA […]

TAK NAK JIMAT KE?

Kalau kita nak guna dan pilih sesuatu produk telco adalah berdasarkan kemampuan kewangan dan kesesuaian liputan. Tapi ramai yang terbalik. Pilih data paling besar dan harga mahal. Pakai semahu-mahunya. Lepas tu cukup bulan bil sampai buat-buat tak nampak. Tak nak bayar. Bila tertunggak dua bulan, line disekat, mula la kata itu ini. Telco tu tak […]