PROJEK DUIT 2020

Selama ni kita guna produk telco, beli topup / bayar bil. Tau tak orang yang daftarkan kita tu dapat INCOME berganda.

Sekarang giliran kita pulak buat duit. Tak susah mana pun. Rugi tau kalau tak ambik peluang ni sekarang.

Bahan semua diberi. Hanya perlu promote je ikut step by step yang diajar.

Nak tau macam mana gergasi telco kat Malaysia ni buat duit?

Betul ke income lumayan jadi ejen telco redONE ni?

Nak tengok bukti pendapatan saya?

INCOME DALAM BISNES INI :

💥Daftar pelanggan dapat 💰
💥Pelanggan topup dapat 💰
💥Pelanggan bayar bil dapat 💰
💥Pelanggan baru setiap bulan dapat 💰
💥Pelanggan lama + baru dapat 💰
💥Bonus & banyak lagi 🎁💰

Ada lebih 30 juta penduduk Malaysia menggunakan telefon. Bayangkan jika 1% daripada jumlah tu ni jadi pelanggan kita. CONFIRM INCOME 4-5 ANGKA.

Dengan syarat kena bekerjalah. Ini bisnes. Bukan skim labur modal duduk goyang kaki dapat duit ye. Buat kerja baru ada gaji.

Jom buat bisnes telco redONE

❌Tak perlu sewa kedai pun.
❌Tak perlu upah pekerja

✌Kita jadi bos.
✌Kita uruskan sendiri bisnes

DAFTAR BISNES DAPAT :

  • ID ejen yang sah
  • Sistem pendaftaran pelanggan postpaid
  • Sistem pendaftaran pelanggan prepaid
  • Sistem e-wallet untuk kemasukan income, bayar bil dan topup prepaid.
  • Sistem One Login khas untuk ejen
  • E-book panduan ejen
  • 10 keping simkad postpaid
  • 10 keping simkad prepaid
  • IC reader
  • T-shirt + RM100
  • Group support
  • Kelas bimbingan online
  • Peluang memenangi cabutan bertuah. Rujuk gambar di atas.

MASA BEKERJA :

⏰ Bebas. Tiada had masa
⏰ Part time / full time.
⏰ Online / offline

SYARAT-SYARAT :

✅ Umur 18 tahun ke atas
✅ Lelaki / wanita
✅ Ada telefon android
✅ Modal niaga RM680

REBUT PELUANG INI SEKARANG

NOTA :

  1. Perubahan income boleh terjadi bergantung kepada jumlah jualan ejen pada bulan tersebut.
  2. Ini bukan skim cepat kaya, labur modal dan goyang kaki dapat duit. Ini adalah tawaran menjadi rakan niaga redONE buat anda di luar sana.
  3. Tiada sebarang paksaan untuk menjadi rakan niaga.
  4. Sila dapatkan keterangan lanjut daripada ejen yang sah.
  5. Sila daftar rakan niaga dengan ejen redONE yang sah sahaja.