PELUANG BISNES

TAWARAN KINI DI BUKA

Selama ni kita guna produk telekomunikasi, beli topup atau bayar bil. Tau tak orang yang daftarkan kita tu dapat INCOME berganda.

Sekarang giliran kita pulak buat duit. Tak susah pun. Rugi tau kalau tak ambik peluang ni sekarang. Hanya guna telefon. Tak perlu keluarkan belanja yang besar nak sewa kedai, nak sewa pekerja.

Bahan semua diberi. Design iklan dan copywriting lengkap. Tinggal promote je.

  • Nak tau macam mana gergasi telco kat Malaysia ni buat duit?
  • Nak tengok bukti pendapatan dalam perniagaan ni?..
contoh pendapatan rakan niaga dalam sebulan.

INCOME DALAM BISNES INI :

  • Daftar pelanggan dapat DUIT.
  • Pelanggan topup dapat KOMISYEN.
  • Pelanggan bayar bil dapat KOMISYEN.
  • Pelanggan baru setiap bulan dapat GAJI.
  • Pelanggan lama + baru dapat KOMISYEN.
  • Bonus cabaran dan banyak lagi.
  • GAJI DIBAYAR PADA SETIAP 13 HARIBULAN

Ada lebih 32 juta penduduk kat Malaysia ni yang menggunakan telefon. Bayangkan jika 1% daripada jumlah tu ni jadi pelanggan kita. CONFIRM INCOME 4-5 ANGKA

Jom buat bisnes telco redONE.

  • Tak perlu sewa kedai pun.
  • Tak perlu upah pekerja.
  • Kita jadi bos.
  • Kita uruskan sendiri bisnes

DAFTAR BISNES DAPAT :

  • Empat jenis sistem utama
  • E-book panduan (bonus)
  • Simkad prepaid
  • Simkad postpaid
  • flyers 1000 helai
  • T-shirt
  • e-wallet RM100
  • Group support 24 jam
  • IC reader
  • Borang pendaftaran pelanggan
set kelengkapan untuk rakan niaga

MASA BEKERJA :

  • Bebas (tiada had masa)
  • Part time atau full time.
  • Online atau offline

SYARAT-SYARAT :
✅ Umur 18 tahun ke atas
✅ Lelaki atau wanita
✅ Ada telefon android
✅ Ada modal niaga

REBUT PELUANG BISNES NI SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published.