JIMAT RM12, BOH

Kalau dulu selalu topup RM10 seminggu. Ingatkan cukup, rupa-rupanya tak. Minggu depannya nak guna data dan call, kena topup RM30. Pun habis jugak.

Minggu ketiga bulan yang sama topup lagi RM30 untuk beli data. Nampak macam tak banyak keluar duit kan?

Tapi kira-kira balik dekat RM70 sebulan!! Apsal mahal sangat, boh?

Tau tak pakej redONE postpaid 20GB siap dengan unlimited call ke semua rangkaian cuma RM58 je sebulan.

klik pada gambar untuk melanggan pakej

RM70 (kos topup sebulan) ditolak dengan RM58 (kos postpaid sebulan) dah jimat RM12, boh.

Banyak boleh buat dengan RM12 tu.

Jadi, toksah la pikior panjang nak bayar mahal lagi. Tukar je ke redONE postpaid kalau rasa penggunaan topup tu mahal setiap bulan.

redONE ada 4 pakej internet dan call serendah RM28 sebulan hingga yang paling mahal RM58 sebulan.

Kalau rasa korang guna topup atau pakej postpaid lain yang mahal dari harga tu, rancanglah untuk bertukar ke pakej yang lebih jimat.

Leave a Reply

Your email address will not be published.