BEST KE JADI RAKAN NIAGA redONE NI?..

Ramai yang tanya best ke jadi rakan niaga redONE ni? Jawapan saya dah tentu la best. Nama pun rakan niaga, produknya pulak telekomunikasi, produk keperluan yang semua orang cari.

Pasaran dalam bisnes telco ni sangat luas. Kenapa luas? Mengikut statistik yang dikeluarkan oleh Jabatan Perangkaan Malaysia, 22.58 juta penduduk di Malaysia berumur 16 hingga 64 tahun pada 2018 dan jumlah ini adalah potensi pengguna produk telco.

Cuba bayangkan jika 5 ribu hingga 10 ribu daripada 22 juta pengguna ini adalah pelanggan korang dan hanya ambil untuk 10 sen setiap seorang. Berapa pendapatan yang boleh korang dapat setiap bulan?

Kalau 20 ribu pelanggan? Eh, boleh capai ke 20 ribu pelanggan? Macam tak logik je.. Bisnes tipu ke ni?..

Rekod terkini agency redONE di Kelantan mempunyai 100 000 pengguna aktif. Kalau ambil untung 10 sen daripada 100 ribu pengguna dapat berapa gaji sebulan? Kalau dapat RM1 dari 100 ribu pengguna? Wow ke wow?

Jangan cakap bisnes sen-sen ni tak best ye. Impaknya sangat luar biasa.

Jom jadi rakan niaga redONE di bawah team saya. Jangan risau pasal modal. Bayar sekali je nak aktifkan id ejen, buat bisnes ni sebulan dah balik modal siap untung lagi.

Bulan depannya buat lagi bisnes dengan cara kerja yang diajar. Masyukkkkkkk…

Berminat nak saya bantu jana pendapatan lumayan dalam bisnes telco ni?

Leave a Reply

Your email address will not be published.