KELEBIHAN redONE POSTPAID

Masih ramai lagi pengguna telco di luar sana yang tidak nampak manfaat dan kelebihan postpaid. Jom saya kongsikan. Saya dihubungi seorang pelanggan prepaid yang mahu melanggan pakej redONE postpaid. Katanya tak larat nak guna prepaid sebab setiap minggu perlu topup. Sebagai peniaga, pelanggan ini perlu membuat panggilan penting kepada pembekal dan pelanggannya sendiri setiap hari […]

1 JUTA PENGGUNA

Masih ramai yang meragui kewujudan telco redONE. Bagi yang percaya, yakin dan seterusnya menjadi pengguna telco ini, tahniah dan terima kasih diucapkan. Pada Januari 2019 bertempat di Arena Of Stars, Genting Highland telah diumumkan bahawa pelanggan redONE postpaid sudah mencapai 1 juta pengguna. Tahniah diucapkan. Dalam satu jangka masa yang singkat sudah mencapai 1 juta […]

JADI BOS SENDIRI

Rasa tersiksa kan hujung bulan je poket kosong, dalam akaun takde simpanan. Dompet makin nipis isinya. Nak tunggu gaji lambat lagi. Dapat gaji pun bayar hutang sana, bayar hutang sini, belanja sana, belanja sini sehari dua kosong balik. Kerja penat, dapat gaji dua hari dah tinggal sikit. Yang bujang terpaksa pinjam duit kawan atau mak […]

SALAM AIDILFITRI 2019

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Ilahi kerana atas izin-Nya, kita dapat menamatkan perjuangan menahan gelora nafsu dan meningkatkan amal ibadat di bulan yang mulia. Ramadan telah pergi meninggalkan kita. Giliran Syawal untuk kita raikan pula. Jika pada bulan Ramadan ramai yang berbelanja mewah agar nampak bergaya semasa menyambut Hari Raya, cerita selepas itu pula berbeza. Ramai […]

BERNIAGALAH

Kenapa berniaga?. Dengan income yang kita dapat, duit tu boleh bantu diri sendiri, kukuhkan kewangan sendiri. Boleh sara diri dan keluarga. Dengan income yang kita dapat, membolehkan kita bersedekah. Bantu golongan yang lebih susah dari kita. Golongan yang memerlukan. Kita tak kejar duit semata-mata. Kita kejar keberkatan rezeki. Kita tak sombong bila dapat income bisnes […]